Banner

krok po kroku

Zgodnie z Uchwałą KK nr 14/10 ws. aktualizacji danych o stanie Związku Zarząd Organizacji Związkowej ma obowiązek dwa razy w roku przekazać zarządowi regionu, w którym jest zarejestrowana, wypełnioną kartę ewidencyjną zawierającą dane statystyczne dotyczące stanu oraz liczebności organizacji, której wzór można pobrać z działu „Krok po kroku.
Wypełnioną kartę ewidencyjną należy przekazywać do Zarządu Regionu w następujących terminach:
– do 15 lipca danego roku – zawierające informacje wg stanu na dzień 30 czerwca tegoż roku,
– do 15 stycznia roku nastepnego – zawierające informacje wg stanu na dzień 31 grudnia roku poprzedniego.
Karty ewidencyjne mogą być przekazywane drogą elektroniczną na adres drz.wroc@solidarnosc.org.pl

Drukuj ten artykuł Drukuj ten artykuł

Społeczna inspekcja pracy